남 대서양 거래 시스템


대서양 세계의 노예 경제와 1650-1850 년 영국의 개발 과정. 미국 Rochester 소재 PhD 대학 Joseph E Inikori로부터 캘리포니아 대학에서 개최 된 The Legacy of Nova Nonequal Exchange에 관한 회의에서 발표 된 논문. 산타 바바라, 2002 년 5 월 2 일 ~ 4 일이 논문은 Josef Inikori 교수의 아프리카 인과 영국의 산업 혁명에 기반을두고 있습니다. 국제 무역 및 경제 개발에 관한 연구 New York Cambridge University Press, 2002. 아프리카 인에 대한 설명과 영국의 산업 혁명 국제 무역 및 경제 개발에 관한 연구이 책은 고전적 발전 이론과 확대 시장과 기술 발전 사이의 연결에 관한 최근의 이론적 진보를 토대로이 기간 동안 영국의 산업화 과정을 성공적으로 완료 한 대서양 상업을 확대하는 중요한 역할을 보여 주며, 1650-1850이 책의 중점적 인 초점 인 아프리카 인의 기여도는 역할 측면에서 측정됩니다 대서양 분지의 인구 통계 학적 및 기타 사회 경제적 조건이 자급 자족에 의한 소규모 생산을 장려했던시기에 대서양 상업이 확대되는 것은 미 대륙에서의 대규모 상품 생산에서의 디아스포라 식 아프리카 인들의 산업 혁명에서의 해외 무역의 역할에 대한 최초의 상세한 연구 최근 수십 년 동안이 분야를 지배해온 내향적인 설명을 수정하고 아프리카 토론에 대한 평가를 이익에 대한 논쟁에서 벗어나게한다. Joseph Inikori는 역사 교수이며, University of Rochester New York, 미국 그는 Urhobo Historical Society의 편집 및 관리위원회의 창립 멤버입니다. 1650 년에서 1850 년 사이 영국의 경제와 사회는 규모와 구조면에서 급진적 인 변화를 겪었습니다. 인류 역사상 유례없는이 전례없는 사회 경제적 변화는 인구 통계학 및 영국의 200 년 동안의 경제 구조 1651 년에는 잉글랜드에 2 천 5 백만 명의 인구 만이 살았고 1 세계의 다른 사람들과 마찬가지로 주로 농촌 지역에서 살았으며 농업에 주로 의존했다. 1700 년 후반에 인구의 17 % 만 도시에 살았고 남성 고용의 61 %는 농업에 종사했다 .2 그러나 1840 년까지 도시 인구는 483 % 였고 남성 고용의 28 %는 농업에 종사했다. 47 3 % 산업 3 1851 년 총 인구는 1651 년 인구의 3 배 이상인 1670 만 명으로 나타 났으며, 그 때까지 영국은 산업 경제와 사회가 전면적으로 성장하여 세계의 워크샵이되었습니다. 대규모 공장 시스템에서 기계화되고 조직화 된 생산과 함께 완전한 산업화를 이루기위한 전 세계의 첫 번째 국가. 이 위대한 변형은 Karl Polanyi의 표현을 사용하는 주류 li 인구 증가, 석탄과 철광석의 기회 부여, 진보적 인 사회 구조, 또는 아프리카 민족의 기여를 심각하게 조사하지 않은 우발적 인 기술 개발 6 반세기 전, 에릭 윌리엄스는 노예 무역과 노예로부터 얻은 이익과 영국의 산업화 과정에 자금을 지원하는 이윤의 고용을 토대로 아프리카 인들의 공헌을 보여 주려고 시도했다. 이 잘 알려진 윌리엄스 논문은 1944 년에 처음 등장한 이래로 반복적으로 공격을 받았다. 8 나는 영국 노예 무역이 윌리엄스의 비판가들이 우리가 믿기를 바라는 것보다 더 많은 수익을 냈다는 것을 보여 주었다. 그러나 동시에 이익에 대한 강조가 잘못되었다고 주장했다. 나는 잉글랜드 경제의 변화에 ​​아프리카 인들의 기여를 믿는다. 1650 년에서 1850 년 사이의 사회는 노예 기반의 대서양 세계의 역할면에서 가장 잘 나타납니다 전환 과정에서의 경제이 논문은 그 방향으로 나아 가기위한 나의 시도의 요약을 제시한다. 논의의 논리적 구조는 간략하게 기술 될 수있다. 분석은 변환 과정에서 국제 무역의 경제에 중점을 둔다. 영국의 성장 이 기간 동안의 국제 무역은 그 과정에서 중요한 요소 였고, 다자간 무역 네트워크의 확대와 함께 대서양 세계 경제 체제의 진화가이 국제 무역 확대의 중심에 있었다는 분석이 시작되었다. 증가하는 양과 가치를 시간에 따라 산정하고 미주와 아프리카 대륙에서 디아스포라 식 아프리카 인의 기여도를 평가 한 다음 영국의 변형 궤도가 영국의 양적 및 질적 운영에 개략적으로 설명되어 있습니다. 대서양 세계 무역 체제, 그리고 아틀란티의 상대적 비중 c 세계 노예 경제는 여러 가지 방법으로 결정됩니다 운동의 중요성은이 기간 동안 영국의 주요 지역 개발에 대한 비교 분석을 통해 이루어졌습니다. 이 과정에서 주요 요인을 날카롭게 구제하는 데 도움이됩니다. 대서양 세계의 진화 무역 및 경제 시스템. 나는 서유럽 이탈리아, 스페인, 포르투갈, 프랑스, ​​스위스, 오스트리아, 독일, 네덜란드, 벨기에, 영국 및 아일랜드를 포함하는 지리적 영역을 정의하기 위해 대서양 세계와 대서양 분지라는 용어를 상호 교환 적으로 사용합니다. 서 아프리카는 북서쪽의 모리 타니에서 남서쪽의 나미비아에 이르기까지 서 아프리카와 서부 중앙 아프리카의 두 근대 지역과 현대의 라틴 아메리카와 카리브해, 미국 및 캐나다의 모든 국가로 구성된 아메리카 대륙 15 세기 중반 십년 이전에 대서양 분지의이 3 개의 넓은 지역은 서로 격리되어 운영되었지만 간접적으로 중동과 북아프리카의 상인들을 통해 서유럽과 서 아프리카 사이의 무역 관계 그 당시 대서양은 상대적으로 조용한 바다였으며, 지중해는 당시 세계에서 물을 매개로하는 국제 무역의 중심지였습니다. 당시 대서양 유역의 경제는 모두 산업화 이전의 자본주의 였고 자본주의 이전의 자본이었다. 대서양 동부와 서부 양측의 대다수 인구는 농업 생산에 종사했다. 생산자가 생산량의 대부분을 시장 대부분이 농업의 일부였던 정교한 공예품 생산 또한이 지역에 존재했기 때문에 사람들의 기본 필요가 본토에서 내부적으로 충족 될 수있었습니다. 대서양의 넓은 지역의 경제 발전을 제약하는 주요 요인 15 세기는 무역 기회가 제한적이었다. 서유럽에서도 무역이 가장 많이 성장한 곳이라 할지라도, 광고는 점차 16 세기까지 점점 더 제한적으로되었다. 부적절한 지역 자원은 14 세기의 위기가 지중해에 기반한 국제 무역 네트워크를 보여줌으로써 전체 인구 규모가 특정 수준을 초과하는 것을 허용하지 않았다. 서유럽은 12 세기 이래로 중요한 부분이었고, 흑사병 이후에 감소하기 시작했고 15 세기 후반에 이르러서는 작은 부분 만이 과거의 활력을 유지했다. 11 셋째, 15 세기와 16 세기의 민족 국가의 성장 , 그 중 어느 것도 타국에 대한 의지를 강요 할만큼 강력하지 않았기 때문에 서유럽 국가 들간의 자원에 대한 원자력 경쟁이 발생했다 .12) 서유럽 내에서의 무역 기회는 국가 간 경쟁으로 인해 제한적이었다. 자급 자족, 각국은 국내 산업 생산을 자극하기위한 보호 조치를 취함 13. 16 센트 과정 이 정책들은 무역 균형에 중점을두고 공식화되었다. 17 세기와 18 세기에 유럽은 서유럽 국가들 사이에서 유럽 제품에 전적으로 기초하여 무역의 성장을 심각하게 제한하고 확장시켰다. 그것의 인간 및 천연 자원의 범위, 국가 자급 자족을 목표로 한 정책은 프랑스에서 가장 정교하게 개발되었다. 그들은 17 세기 콜베르 트에서 가장 발전한 수준에 이르렀다. 영국 시스템 또한 1620 년에서 1786 년까지 광범위하게 발전했다. 14 이러한 제한적인 특히 서유럽에서의 무역 기회를 제한하는 다른 요인들과 함께, 산업화 이전 경제에서의 내륙 운송 비용의 문제는 17 세기의 전반적인 위기를 초래했다. 앞의 증거들은 서유럽 인들의 운동이 상품 생산이 제공하는 대서양으로 무역 확대의 기회는 서유럽 거래자와 생산자가 접근 할 수있는 시장의 축소로 인해 처음에 촉발되었다. 후기 중세 시대의 서유럽에서의 무역 확장과 사회 경제적 생활의 상업화가 영향력있는 상인 계급 흑인 사망 이후 무역 기회가 확대됨에 따라 상인 계급의 이익은 특히 포르투갈의 새로운 소득 원천을 찾고있는 빈곤국의 사람들과 무역에서 수익을 얻는 증가하는 국가의 필요에 따라 증가했다 이러한 서구 유럽의 경제 및 정치적 기업가들은 실망하지 않았다. 15 세기 중반에서부터 지난 수십 년 동안 포르투갈 인들은 주로 서부 연안의 무역지를 탐구하고 설립했다. 또한 노예 농장에서 농장을 만들고 아이슬라에서 설탕을 생산합니다. 아프리카 연안에서 탈출하다. 서유럽 확장의 보석은 1492 년부터 아메리카 대륙의 탐사와 식민지가되었다. 서유럽 서부 아프리카와 아메리카 대륙을 단일 거래 시스템으로 통합 한 결과, 대서양 세계 무역 체제는 생산과 소비 가능성을 상당히 확대시켰다 미국 대륙에서의 생산 단가는 미국의 경우 단위 생산 원가가 충분히 낮아야 만했다. 상품은 대서양 횡단 수송 비용을 부담하면서도 여전히 큰 시장을 확보했다. 이것은 대규모 노동이 가족 노동보다 훨씬 더 많은 노동력을 필요로 함을 의미한다. 그러나 대서양의 어느 지역이나 다른 곳에서 합법적으로 자유 노동을 할 수있는 시장은 양 그리고 당시에 요구되는 가격에 한가지 들어, 인구 대 육지 비율 노동 분업의 발전은 유럽과 아프리카의 수준에 아직 도달하지 못했다. 많은 수준의 토지가없는 사람들이 자발적으로 아메리카 대륙으로 자발적으로 이주하도록 조장 할 조건으로 강요했다. 반면에 토지 합법적으로 구세계에서 자유롭게 이주한 이주자는 오히려 다른 사람들을 위해 일하지 않으려 고 스스로를 위해 작은 규모로 생산하기 위해 땅을 차지했으며 대개는 자급 자족 생산으로 인해 아메리카 인디언 인구가 광범위하게 파괴되었습니다. 유럽의 식민 통치는 미주 지역의 토지 노동 비율을 더 증가시키면서 문제를 악화시켰다. 1646 년과 1665 년 사이에 미주 전역에서 50 만 명 미만의 유럽인이 있었고, 16) 인도 인구의 파괴로 미주 평균 인구 밀도가 17 세기에 1 평방 마일 당 1 명. 따라서 미주 지역의 대규모 생산은 주로 수세기 동안 강요당한 노동에 처음에 아메리카 원주민들은 그러한 노동력을 제공해야만했다. 은 광업과 유럽 식민지 개척자들에게 강요당한 인도 노동은 스페인계 미국인에게 상대적으로 성공적이었다. 그러나 대부분의 다른 국가에서는 부적절했다 생산 지역 인도 원주민 인구가 감소함에 따라 대서양 상거래를위한 미주 지역의 상품 생산은 아프리카의 강제 이주자들의 어깨에 거의 전적으로 의존하게되었습니다. 부분적으로는 작은 면적의 규정에 따라 부분적으로 여가 시간에 노예 소유자들에 대한 노동 비용은 생계비보다 낮았다. 따라서 노동력의 저렴함과 생산 규모로 인해 미국 상품의 가격은 담배 및 설탕과 같은 유럽 제품에서 시간이 지남에 따라 급격히 하락했다. 부자를위한 사치에서 매일 농촌과 urb의 대중을위한 소비재로 옮겼다. 지역 면화와 염료 같은 원재료 가격의 하락은 대량 소비 시장을위한 산업의 발전에 크게 기여했습니다. 따라서 대서양 상업 거래를위한 미주 지역의 상품 생산이 엄청나게 확대되어 1501 ~ 1850 1501-1550 년에 1300 만 명에서 1651-1670 년에는 8000 만 명, 1781-1800 년에는 3900 만 명, 1848-1850 년에는 8900 만 명에서 18 명으로 늘어났다. 미 대륙은 각각 54 0, 69 1, 79 9, 68 8 19에 놓여있다. 대다수 미국의 상품에 기반하여, 다자간 대서양 통상 수출의 재화액과 재수출 플러스 상품 및 상업 서비스의 수입은 똑같이 폭발적으로 증가했다 같은 기간 동안 1501-1550 년 3 백만에서 1651-1670 년 20 백만까지, 1781-1800 년에는 10500 만, 1848-1850 년에는 231 백만으로 증가했다. 서유럽 제국이 통합 됨으로써 그들의 미국 식민지를 그들의 중상주의 체제로 바꾸기 위해서, 미국의 제품은 유럽의 모국 인 스페인, 포르투갈, 잉글랜드, 프랑스, ​​네덜란드로 가서 다른 유럽 국가들도 비 모국의 유럽 제품을 재수출하게되었습니다 미국 식민지로가는 것은 또한 재수출과 같은 모국을 거쳐야했다. 이런 방식으로 직접 및 간접적 인 자극을 통해 대 유럽 무역 자체의 성장률의 배수 인 속도로 유럽 내 무역이 확대되었고, 아메리카 대륙은 서유럽에서 사회 경제적 인 삶의 상업화에있어 중요한 요소가되었다. 한 작가는 지적했다. 1350 년과 1750 년 사이에 유럽 내 무역의 증가가 해외 식민지와 시장과 관련되어 있었기 때문에 장거리 및 유럽 내 무역을 분리하기가 어렵다. 1650 년에서 1850 년 사이에, 영국의 국제 무역은 확대되는 멀의 주요 수혜자였다. 양자 간 대서양 교역 및 유럽 내 무역 두 가지 주요 요인으로 인해 영국은 다른 유럽 국가, 특히 프랑스와 네덜란드를 희생시키면서 미국 영토를 보호하고 확장 할 수있게 한 영국의 해군이었고 포르투갈과의 유리한 조약 브라질과 스페인 등지에서 발생하는 역동적 인 세력과 영어 무역을 실질적으로 연계시킨 조약 스페인의 경제 중 시간이 지남에 따라 발전해 온 무역 네트워크에서 뉴 잉글랜드와 중부 대서양 영토의 독특한 역할이 다른 하나입니다. 새로운 세계이 시점에서 내 분석 결과는 다음과 같은 결론을 낳았습니다. 북아메리카의 영국 아메리카 지역 개발은 아메리카 대륙의 농장과 광산 경제가 제공 한 무역 기회에 의존하여 중요한 개발 영역을 창출했습니다 농장과 광업에서 소득을 빨아 먹을 수있는 능력 생산 구조의 대량 소비를 초래하는 사회적 구조와 소득 분배 패턴으로 인해 식민지 배양과 문화적 애착 때문에 북부 본토 영국의 생산자와 소비자의 손에 모인 소득은 영국으로부터의 수입에 소비되었다. 대서양 유역에서의 독특한 현상 영국의 다른 어떤 유럽 권력도 22.2 사회 경제적 변화와 산업화 시대에 유사하게 위치하지 않았다. 1650 년에서 1850 년 사이의 영국의 사회 경제적 변화와 산업화의 과정과 특성은 분명히 그 발전의 중요성을 보여준다 이미 설명 된 대서양 세계에서 17 세기 이전의 몇 세기 동안 북서부 유럽과의 양모 교역 및 인구 증가가 영국 남부의 경제 및 사회 변화 과정의 중심 요인이었습니다. 특히 남부 농업에서 상업화되었습니다. 모직 섬유 제조의 개발 북부 및 북서부 유럽의 주요 시장과 함께 수입 대체 산업으로이 초기 프로세스의 주요 성과 정치 기관의 발전, 특히 효과적인 의회 제 시스템의 진화는 중요한 업적이었습니다. 17 세기 중반 모직 산업의 성장으로 인해 북서부 유럽에 대한 제조업의 의존도가 현저하게 낮아졌지만 17 세기 후반부터 모직물 산업은 어려움에 직면 해있었습니다 국내 및 북서 유럽에서 유럽은 후자에 대한 수출이 정체 된 국가들이 자국의 산업을 발전시키면서 동양의 면화와 실크가 영국의 산업 시장에 침투했다. 14 세기의 생존 위기 이후로, 가용 한 자원에 의해 부과 된 600 만 장의 천장을 뚫고 나갔다 복원 1660 년부터 18 세기 초반까지 경제와 사회의 주요한 변화는 농업 개선으로 인한 것이었고 18 세기 전반에 상당한 수출 흑자를 낳았다. 중도 무역과 관련된 서비스 수입의 증가. 농업 수출 잉여 및 중계 무역에서의 서비스 수출에 기인 한 추가 외화는 수입 된 제조업 자에 대한 지불을 도왔고, 이는 생산 된 제품에 대한 국내 시장을 확대시키고 필요한 따라서 18 세기 초반의 산업화 과정의 초기 단계는 잉글랜드 기업가들이 국내 제조업 시장을 확보하기위한 지역 산업을 개발하기위한 노력에 중점을 두었다 개발에 의해 크게 창출 됨. 1650-1740 년대 그러나 비 서구 세계에서의 최근의 수입 대체 산업화 과정처럼 18 세기 잉글랜드의 소규모 경제의 국내 시장은 급진적 인 변화에 필요한 장기간의 생산 확장을 유지할 수 없다. 산업 생산의 조직과 기술로 프로세스를 성공적으로 완수했다. 초기 확장은 기존 국내 시장의 한계에 빠르게 도달했다. 그 이후 제조업체들은 해외 시장 확보에 어려움을 겪었다. 이미 언급했듯이 북부와 중부의 주에 의한 중상주의 정책의 추진 실제로 북유럽 및 북서부 유럽 모직 직물에 대한 영국의 전통적인 제조업 수출은 1701 년에는 약 150 만개에서 1806 년 1 백만명 24 대서양 세계에서 그 산업 그들의 수출 시장을 찾았습니다. 대서양 시장의 지속적인 성장은 수출 생산 지역과 그 지역에 연결된 사람들의 고용 증대로 인해 인구 성장을 자극하여 궁극적으로 잉글랜드 농민 사회가 수세기 동안 부과 한 한도를 극복했습니다. 인구 증가, 도시 집중 18 세기 후반과 19 세기 중반 사이에 수출 산업의 조직과 제조 기술의 변화를위한 일반적인 환경을 조성하기위한 수출 수요와 결합하여 산업 및 상업 분야의 고용으로 인한 소득이 증가한 센터 영국의 산업화에 대한이 견해는 그 과정의 지역적 특성에 의해 뒷받침된다. 남부 잉글랜드의 몇몇 지역은 원 산업화에 소위 16 세기 이전의 이스트 앵글리아와 이른 앵글리아 이후의 퍼팅 시스템을 포함하고 있었다. 서부 국가는 농업의 중심지였습니다. 18 세기 전부터 우상과 산업 발전 수 세기 동안 그들은 북부와 북서부 유럽에 수출 시장을 가진 모직물 산업의 중심지였습니다. 마찬가지로 16 세기에서 17 세기에 이르기까지 Kent의 Weald는 주요 원 산업 지역, 유리, 철, 목재 제품 및 섬유 생산 1600 년까지 잉글랜드의 용광로의 50 % 이상이 위드에있었습니다 세기 동안 남부 카운티는 농업, 제조 및 사회 조직에서 훨씬 발전했으며 북부 카운티 , 특히 Lancashire와 Yorkshire는 농업, 제조 및 사회 조직에서 극도로 후퇴했다. 봉건 제도의 요소들은 17 세기에 Lancashire에서 일반적으로 농업 구조와 사회에서 발견 될 수밖에 없었다. 이러한 발전 수준이 다르기 때문에 영국에서 가장 부유 한 10 개 카운티 1086 년에서 1660 년 사이에 남쪽에서 계속되었다. 1660 년에서 18 년 사이 50 영국의 제조업과 부의 지역적 분배가 근본적으로 바뀌었다. 랭카셔는 면화 섬유 산업, 기계 및 기계 공구 생산이 모두 집중된 대규모 기계화 생산의 주도적 지역이되었다. 둘째, 대규모 기계화 생산의 Lancashire 모직 산업이 현재 이스트 앵글 리아와 서부 국가의 이전 센터에서 멀리 떨어진 요크셔의 서부 타기였습니다. 이 두 북부 카운티는 대규모 기계화 제조의 서부 미들랜드가 뒤 따랐습니다. 사실 산업 혁명은, 가장 먼저, 이 세 가지 영어 지역의 현상 한편 남부의 초기 농업 및 원 산업 지역은 현대 산업화로 옮겨 가지 않았습니다. 그들은 다음과 같은 주요 지역의 역 동성에 의해 현대화되기를 기다려야했습니다. 철도 건설과 빅토리아 시대 제국의 창설. 기계화 된 산업의 산물이었습니다. 위에서 설명한 영국의 경제 지역의 변화에 ​​대한 이유는 1650 년과 1850 년 사이의 영국의 국제 무역의 지리적 재배 향에서 발견 될 수 있습니다. 북서 유럽은 정체되어 대서양 시장이 영어 제조사의 주요 매장이되었습니다. 이 새로운 시장은 주로 북부 카운티와 서부 미들랜드의 생산자가 점유했습니다. 따라서 후자의 카운티 제조업체는 확장 된 수출 시장을 제공했지만 남부 카운티의 사람들은 정체 된 수출 시장이 서로 다른 경험들도이 두 세트의 지역에서 내수 시장의 성장에 영향을 미쳤다. 제조업 및 상업 부문에서의 고용 증가는 인구 증가와 수출 생산 지역의 임금 인상으로 이어진 반면 인구와 임금은 두 번째로 정체되었다 counties의 집합 따라서, 국내 시장은 t에서 훨씬 더 빠르게 성장했다. 이 시나리오에서 주목해야 할 중요한 사실은 철도 시대 이전의 영국 시장의 지역 성격이다. 18 세기 교통 개선, 특히 운하는 그 영향에있어서 강하게 지역적이었고, 따라서 효과적인 이러한 지역 교통망에 의해 제공되는 지역 경제에 영국 제조업 자들 사이에 집에서의 경쟁. 따라서 급속히 성장하는 지역은 수출 및 국내 시장의 확장이 있었고, 뒤처진 지역은 정체 된 수출 및 국내 시장에서 봉사했습니다. 놀랄 일이 아닙니다 조직 체계가 바뀌면서 공장 시스템과 기술 혁신이 Lancashire of West Yorkshire와 West Midlands의 급성장하는 지역에 집중되었다. 따라서 명백한 증거는 노예 기반의 대서양 세계 경제가 1650 년과 1850 년 사이 영국의 경제와 사회의 변화 그것은 이 신문에 요약 된 내용과는 별개로 영국의 해운, 해상 보험 사업 및 신용 금융 기관은 대서양 세계 시장 운영 기간 동안 개발의 상당 부분을 빚을졌습니다. 26 영국의 상업 무역에 대한 영국의 우월성 구축을 도왔습니다 농업, 사회 구조, 인구에 기초한 주류 논쟁은 경험적 기초가 거의 없다는 점은 비교 지역 분석에서 분명하다. 농업 개선과 진보적 인 사회 구조는 남부 잉글랜드 지역에서 매우 일찍 성취되었고, Lancashire와 Yorkshire는 유지되었다. 그들의 봉건적 인 후진성의 대부분 그러나 농업 및 사회적으로 진보적 인 남부 카운티 대신에 산업 혁명을 일으킨 것은 이러한 후진 카운티였습니다. 그리고 그들은 시장이나 노동을 위해 농업 남부에 의존하지 않고 그렇게했습니다. 제조 업체의 대부분은 Atlant ic 시장과 그 노동의 상당 부분은 자연 증가를 통해 내부적으로 발생했다. 유사하게, 우발적 인 기술 개발에 관한 주류 논쟁은 비교 지역 분석의 증거를 고려할 때 씻지 않을 것이다. 급속한 기술 진보와 한편으로 북부 지역의 해외 및 대중 시장의 성장은 한편으로는 남부 지역의 정체 된 수출 및 내수 시장을위한 기술 정체와 소규모 제조 사이에서, 우연히 너무 강하다. 자주 묻는 질문은 노예 기반의 대서양 세계 경제가 매우 중요하다면 왜 프랑스 대륙 스페인과 포르투갈이 대서양 세계 무역 체제에 관여하는 다른 서유럽 국가들도 영국처럼 산업화되지 않았다는 것입니다. 차이점은 분명합니다. 다른 나라들도 해군력과 잉글랜드와 같은 상업 개발을 효과적으로 결합 시켰습니다. 영국은 아메리카 대륙의 매화 영역을 확보하고 동시에 다른 권한을 가진 유리한 조약을 체결하여 미국 식민지의 자원에 접근 할 수있었습니다. 영국계 미국인들은 미주 지역의 원자재 생산 및 무역에서 사자의 지분을 통제했을뿐만 아니라 또한 영국은 대서양 세계 경제 체제의 운영에 다른 국가들보다 훨씬 더 집중적으로 관여했다. 1 인당 조건에서 영국의 경제와 사회가 대서양 세계 시장의 발달 적 무게에 노출되는 것은 여러 번이었다 그러나 다른 모든 나라들보다 더 큰 것은 아닐 수 없다. 그러나 우리 시대에 노예 기반의 대서양 세계 경제의 운영으로 인해 다른 모든 나라들이 엄청난 이익을 얻었음을 언급해야한다. 직접 참여하지 않은 독일과 북유럽조차도 여전히 혜택을 받았다 대서양 세계 무역 시스템에 의해 생성 된 유럽 내 무역의 성장으로부터의 비판적 차이 우리는 영국이 사자를 나누어 세계에 첫 번째 산업 혁명을 일으켰다는 점을 강조했습니다. 1 EA Wrigley와 RS Schofield, 영국의 인구 역사 1541-1871 Reconstruction 케임브리지, 매사추세츠 하버드 대학 출판사, 1981, 표 7 8, 209 페이지. 2 Nick Crafts, 산업 혁명, Roderick Floud와 Donald McCloskey eds, The 1700 년 이래로 영국의 경제사, 제 1 권 1700-1860 2 번 캠브리지 캠브리지 대학 출판사, 1994, 표 3 1, 45 페이지. 4 리글리와 스코필드, 인구 역사, p 209 1851 ~ 1871 년 영국 인구는 28 5 인구 1 만 5 천 2 백 5 십만 명, 54 %, 대도시 중심부에서 전체 인구의 절반 이상을 차지한 첫 번째 주요 국가 Wrigley and Schofield, 인구 역사 p 109 Roger Schofield, 영국 인구 변화, 1700-1871, Floud와 McCloskey 편, 영국의 경제사, 제 2 차 표 4 6, 89 페이지. 5 Karl Polanyi 위대한 변화 1944 년에 처음 출판 된 Boston Beacon Press, 1957 년의 정치 경제적 인 기원. 두 개의 주요 교과서 주제에 관해서 Floud and McCloskey eds, 영국 경제사, 제 2 및 조엘 모키 에드, 영국의 산업 혁명 경제 전망 Boulder Westview Press, 1993 년 문학에 대한 자세한 역사적인 토론은 Josef E Inikori 아프리카 인과 영국의 산업 혁명 국제 무역 및 경제 개발 연구 케임브리지 캠브리지 대학 출판사, 2002 년, 3 권, pp 89-155. 7 에릭 윌리엄스, 자본주의와 노예 채플 힐 대학 노스 캐롤라이나 출판사, 1944. 8 논쟁에 대한 역사적 관점에 관해서는 에릭 윌리엄스 (Joseph E Inikori Capitalism and Slavery), 에릭 윌리엄스 (Eric Williams) 후 50 년, 그리고 산업 혁명에 대한 변화하는 설명 Cateau와 SHH Carrington eds, 자본주의와 노예 제도, 50 년 후 Eric Williams 남자와 그의 일에 대한 재평가 New York Peter Lang, 2000, pp 51-80. 9 Joseph E Inikori 시장 구조와 18 세기 후반 영국의 아프리카 무역 흑자, Economic History 저널 XLI, No 4 December 1981. 10 유럽 헤게모니 이전의 Janet L Abu-Lughod 세계 시스템 광고 1250-1350 New York Oxford University Press, 1989. 12 Nathan Rosenberg와 LE Birdzell Jr 서구의 양식 부유 한 산업 세계의 경제 변화 New York Basic Books, 1986. 13 Charles Wilson, EE Rich와 CH Wilson의 무역, 사회 및 국가 eds, 유럽의 캠브리지 경제사, 제 4 권 16 세기와 17 세기의 유럽 확장의 경제 케임브리지 캠브리지 대학 출판사, 1967 년, 496-497 페이지. 14 Wilson Trade, Society and the State, pp 515-530 Ralph Davis, The Rise of Protection in England 1689-1786, Economic History Review, XIX, No 2 August, 1966 , pp 306-317. 15 Trevor Aston ed , Crisis in Europe 1560-1660 Essays from Past and Present London Routledge Kegan Paul, 1965. 16 Louisa S Hoberman Mexico s Merchant Elite, 1590-1660 Silver, State, and Society Durham and London Duke University Press, 1991 , p 7 John J McCusker and Russell R Menard, The Economy of British America, 1607-1789 Chapel Hill University of North Carolina Press, 1985 , p 54. 17 James Lockhart and Stuart B Schwartz, Early Latin America A History of Colonial Spanish America and Brazil Cambridge Cambridge University Press, 1983. 18 Inikori Africans and the Industrial Revolution in England Table 4 4, p 181. 21 Carla Rahn Phillips, The growth and composition of trade in the Iberian empires, 1450-1750, in James D Tracy ed , The Rise of Merchant Empires Long-Distance Trade in the Early Modern World, 1350-1750 Cambridge Cambridge University Press, 1990 , p 100 For quantitative and qualitative evidence concerning the contribution of American products to the growth of trade within Euro pe and the commercialization of socioeconomic life generally, see Inikori Africans and the Industrial Revolution in England pp 201-210. 22 Inikori Africans and the Industrial Revolution in England p 212 For the details concerning the role of the slave-based plantation and mining zones of the Americas in the development of a trading network integrating the New World economies, penetrating and extending their domestic markets by pulling producers and consumers from subsistence production into the market sector, and attracting migrants from Europe, see pp 210-214. 24 Ibid p 415 The decline was continuous over the eighteenth century for Northwest Europe Germany, Holland, Flanders, and France for Northern Europe Norway, Denmark, Iceland, Greenland, and the Baltic the decline continued up to 1774, the exports growing slightly thereafter. 25 For the details of this comparative regional analysis of England s industrialization process, see Inikori Africans and the Industrial Revolution in England Chapters 2 and 9. 26 Inikori Africans and the Industrial Revolution in England Chapters 6 and 7.The Triangular Trade. Learning Objective. Differentiate between the First and Second Atlantic slave systems. An estimated 9 4 12 million Africans arrived in the New World between the 16th and 19th centuries in the Atlantic slave trade The First Atlantic System refers to the 16th-century period in which Portuguese merchants dominated the West African slave trade supplying Spanish and Portuguese New World colonies with imported African labor. The Second Atlantic System characterizes the 17th and 18th centuries, when British, Dutch, and French merchants replaced the Portuguese as the major slave traders in the Atlantic. In the Triangular Trade, enslaved Africans were imported from Africa to the American colonies as the labor force needed to pr oduce cash crops which were exported to Europe in exchange for manufactured goods. European goods were then used to trade with Africans for slaves, who were exported to the American colonies, where the cycle of the trade started again. The Middle Passage was the stage of the Triangular Trade where millions of enslaved people from Africa were shipped to the New World. The mortality rate on slave ships was very high, and an estimated 2 million enslaved passengers died en route from disease, violence, abuse, lack of food or water, or suicide. A system of exchange of slaves, cash crops, and manufactured goods between West Africa, Caribbean or American colonies, and Europe from the late 16th to early 19th centuries. The part of the slave trade dominated by the Portuguese and Spanish. The trade of enslaved Africans by mostly British, French, and Dutch traders. The Atlantic Slave Trade. The Atlantic slave trade took place across the Atlantic Ocean, predominantly from the 16th to the 19th centuries Th e vast majority of slaves transported to the New World were Africans from the central and western parts of the continent, sold by African tribes to European slave traders who then transported them to the colonies in North and South America Most contemporary historians estimate that between 9 4 and 12 million Africans arrived in the New World from the 16th through 19th centuries. Various African tribes played a fundamental role in the slave trade by selling their captives or prisoners of war to European buyers, which was a common practice on the continent The prisoners and captives who were sold to the Europeans were usually from neighboring or enemy ethnic groups sometimes, African kings sold criminals into slavery as a form of punishment The majority of African slaves, however, were foreign tribe members obtained from kidnappings, raids, or tribal wars. The First Atlantic System. The First Atlantic System is a term used to characterized the Portuguese and Spanish African slave trade to t he South American colonies in the 16th century which lasted until 1580, when Portugal was temporarily united with Spain While the Portuguese traded enslaved people themselves, the Spanish empire relied on the asiento system, awarding merchants mostly from other countries the license to trade enslaved people to their colonies During the First Atlantic System, most of these traders were Portuguese, giving them a near-monopoly during the era, although some Dutch, English, and French traders also participated in the slave trade After the union with Spain, Portugal was prohibited from directly engaging in the slave trade as a carrier and so ceded control over the trade to the Dutch, British, and French. The Second Atlantic System. The Second Atlantic System, from the 17th through early 19th centuries, was the trade of enslaved Africans dominated by British, French, and Dutch merchants Most Africans sold into slavery during the Second Atlantic System were sent to the Caribbean sugar islands as European nations developed economically slave-dependent colonies through sugar cultivation It is estimated that more than half of the slave trade took place during the 18th century, with the British as the biggest transporters of slaves across the Atlantic In the aftermath of the Napoleonic wars most of the international slave trade was abolished although American slavery continued to exist well into the late 19th century. Slavery in the Americas. European colonists in the Americas initially practiced systems of both bonded labor and indigenous slavery However, for a variety of reasons, Africans replaced American Indians as the main population of enslaved people in the Americas In some cases, such as on some of the Caribbean Islands, warfare and disease eliminated the indigenous populations completely In other cases, such as in South Carolina, Virginia, and New England the need for alliances with American Indian tribes, coupled with the availability of enslaved Africans at affordable pr ices, resulted in a shift away from American Indian slavery. The resulting Atlantic slave trade was primarily shaped by the desire for cheap labor as the colonies attempted to produce raw goods for European consumption Many American crops including cotton, sugar, and rice were not grown in Europe, and importing crops and goods from the New World often proved to be more profitable than producing them on the European mainland However, a vast amount of labor was needed to create and sustain plantations that would be economically profitable Western Africa and later, Central Africa became a prime source for Europeans to acquire enslaved peoples, to meet the desire for free labor in the American colonies, and to produce a steady supply of profitable cash crops. Triangular Trade. The term triangular trade is used to characterize much of the Atlantic trading system from the 16th to early 19th centuries, in which three main commodity-types labor, crops, and manufactured goods were traded in three key Atlantic geographic regions. Depiction of the classical model of the triangular trade. The triangular trade was a system in which slaves were transported to the Americas sugar, tobacco, and cotton were exported to Europe and textiles, rum, and manufactured goods were sent to Africa. Ships departed Europe for African markets with manufactured goods which were traded for purchased or kidnapped Africans These Africans were transported across the Atlantic as slaves and were then sold or traded in the Americas for raw materials The raw materials would subsequently be transported back to Europe to complete the voyage. A classic example would be the trade of sugar often in its liquid form, molasses from the Caribbean to Europe, where it was distilled into rum The profits from the sale of sugar were then used to purchase manufactured goods, which were then shipped to West Africa where they were bartered for slaves The slaves were then brought to the Caribbean to be sold to sugar planters The p rofits from the sale of the slaves were then used to buy more sugar, which was shipped to Europe, and so on This particular triangular trip took anywhere from five to 12 weeks and often resulted in massive fatalities of enslaved Africans on the Middle Passage voyage. The Middle Passage. The Middle Passage was the stage of the triangular trade where millions of enslaved people from Africa were shipped to the New World for sale Voyages on the Middle Passage were a large financial undertaking generally organized by companies or groups of investors, rather than individuals The duration of the transatlantic voyage varied widely, from one to six months depending on weather conditions An estimated 15 of African slaves died during the Middle Passage historians estimate that the total number of African deaths directly attributable to the Middle Passage voyage is approximately two million. African kings, warlords, and private kidnappers sold captives to Europeans who held several coastal forts The captives were usually force-marched to these ports along the western coast of Africa, where they were held for sale to the European slavers Once sold to the European traders, African captives were brought to the slave ships for the voyage to the Americas Typical slave ships contained several hundred slaves with approximately 30 crew members Captives were normally chained together in pairs to save space and, at best, were fed one meal a day with water Sometimes captives were allowed to move around during the day, but on most ships captives spent the entire journey crammed below decks. During the Middle Passage voyage, disease especially dysentery and scurvy and starvation were the major killers Furthermore, outbreaks of smallpox syphilis, and measles were fatally contagious in close-quarter compartments The rate of death increased with the length of the voyage as the quality and amount of food and water diminished While the treatment of slaves on the Middle Passage varied by ship and voy age, it was often horrific Captive Africans were considered by many Europeans to be less than human they were instead seen as cargo or goods to be transported as cheaply and quickly as possible for trade Corporal punishment was very common, with whippings used to punish melancholy or any form of resistance. Slaves resisted in a variety of ways during the Middle Passage, usually by refusing to eat or committing suicide In turn, crews and slave traders often force fed or tortured slaves and put nets on the sides of ships to keep slaves from attempting suicide There are some recorded incidents of coordinated mass slave uprisings however, most failed and were met with repercussions. Diagram of a slave ship from the Atlantic slave trade Slaves were chained together in incredibly close quarters, and overcrowding led to the spread of deadly diseases. South Atlantic by Mariana P Candido. LAST REVIEWED 11 December 2015.LAST MODIFIED 29 June 2011.DOI 10 1093 obo 9780199730414-0138.The Atlantic south of the equator line was the most active economic hub in the early modern world, connecting Africa, the Americas, and the early colonizing European states, Portugal and Spain Winds and ocean currents divide the Atlantic Ocean into two systems, north and south The South Atlantic system follows the pattern of giant wheels turning counterclockwise, favoring sail from western African ports to the Americas The South Atlantic was dominated by merchants trading with the only Portuguese colony in the New World, Brazil And most of the people who crossed the Atlantic between 1500 and 1820 did so in the southern part The transatlantic slave trade, the largest forced migration in history, affected the region profoundly, in part because most of the African slaves exported from Africa over 5 6 million people, around 45 percent , left from a single region, West Central Africa Over 44 percent of all African slaves who survived the Middle Passage landed in Brazilian ports, that is 5 5 million individua ls Yet, most of the debate on Atlantic history centers on the North Atlantic, heavily dominated by British merchants until the 19th century The study of Atlantic history, although clearly moving away from political boundaries and characterized by flexibility and fluidity, is very much restricted due to language barriers South Atlantic and the history of slave trade, slavery, and Native American populations have been excluded from classic Atlantic works, such as Jacques Godechot s Histoire de l Atlantique and Michael Kraus s The Atlantic Civilization Eighteenth-Century Origins Recently, historians have readdressed these problems and started to introduce Africa, Latin America, and the Caribbean into the Atlantic debate Scholars focusing on the Lusophone South Atlantic, the Atlantic nominally under Portuguese control, have shown the singularities of the connections in the southern part of the ocean One of the characteristics of the South Atlantic system is the irrelevance of the idea of T riangular Trade that dominated north of the equator Since the 1970s historians, such as Philip Curtin, Fernando Novais, Joseph Miller, John K Thornton, Stuart Schwartz, A J R Russell-Wood, and Mary Karasch, among others, have emphasized that in the South Atlantic, bilateral trade between commercial elites in the Americas and Africa prevailed, excluding the participation of the European partners Although the Portuguese crown regulated and taxed trade, merchants based in Brazil dominated the Atlantic commerce. General Overviews. Very few studies consider the South Atlantic world as a unity of analysis, but many works focus on the establishment and development of the Portuguese empire and the links between Brazil and Angola Boxer 1952 Mauro 1997 Alencastro 2000 and Ratelband 2003 consider the Atlantic as a space for the circulation of individuals, goods, ideas, crops, and technology Most of the scholarship on the South Atlantic is published in Portuguese see, for example, Alencastro 2000 an d Pantoja and Saraiva 1999 , although this trend is starting to change Scholars such as Russell-Wood Russell-Wood 1992 and Novais Novais 1981 have emphasized the autonomy of Brazil vis--vis the metropolis In the past two decades, academics such as Heywood and Thornton Heywood and Thornton 2007 placed a great deal of importance on the role of Africans and African societies in the formation of the Atlantic world Benton 2000 compares the similarities of legal systems in the South Atlantic. Alencastro, Luis Felipe O Trato dos Viventes Formao do Brasil no Atlntico Sul, Sculos XVI e XVII So Paulo Companhia das Letras, 2000.One of the most influential recent books on the South Atlantic The ocean is seen as a space unifying populations settled on its shores rather than separating them Focuses on the formation of Brazil as part of the South Atlantic and intrinsically connected with Angola and the Spanish colonies Stresses the economic relationships between merchant elites in Brazilian and Africa n ports. Benton, Lauren Legal Regime of the South Atlantic World, 1400 1750 Jurisdictional Complexity as Institutional Order Journal of World History 11 1 2000 27 56.Important study that explores the similarities between Portuguese legislation and legal codes in Africa regarding crimes and enslavement. Boxer, C R Salvador de S and the Struggle for Brazil and Angola, 1602 1682 London Athlone, 1952.A classic on the Portuguese Atlantic Empire Through the life of the official Salvador de S, Boxer explores the competition between Portugal and Holland and the Angolan-Brazilian slave trade in the 17th century. Heywood, Linda M and John K Thornton Central Africans, Atlantic Creoles, and the Foundations of the Americas, 1585 1660 Cambridge, UK Cambridge University Press 2007.Recent addition to the scholarship on the Atlantic world that stresses the role of Africans as central agents in the 16th and 17th centuries Discusses the establishing of slavery in the Americas, emphasizing the large presence of central Africans. Mauro, Frdric Portugal, o Brasil e o Atlntico, 1570 1670 2 vols Lisbon Estampa, 1997.Originally published in French in 1983, places the study of Brazil in an Atlantic perspective, emphasizing historical connections and interactions Explores the rise of the Portuguese empire and its intimate link with maritime expansion and its overseas colonies in its early phase. Novais, Fernando Portugal e Brasil na Crise do Antigo Sistema Colonial 1777 1808 So Paulo Editora HUCITEC, 1981.Classic study that emphasizes the importance of the Atlantic market for the formation of Brazil and its relative autonomy. Pantoja, Selma, and Jos Flvio S Saraiva, eds Angola e Brasil nas Rotas do Atlntico Sul Rio de Janeiro Bertrand, 1999.One of the few studies that discuss the concept of South Atlantic and its centrality for the history of Brazil and Angola A well-organized collection of essays that stress the links between societies around the Atlantic. Ratelband, Klaas Os Holandeses no Brasil e na Costa Africana Angola, Kongo e So Tom, 1600 1650 Lisbon Vega, 2003.Explores the role of the Dutch in the South Atlantic systems, including the island of So Tom in the analysis Argues that the Dutch presence in Brazil and African ports was part of the same process. Russell-Wood, A J R A World on the Move The Portuguese in Africa, Asia, and America, 1415 1808 Manchester, NH Carcanet, 1992.Influential study on the constant movement of people and commodities within the Portuguese empire Places the Portuguese as the early agents in a globalized world. Users without a subscription are not able to see the full content on this page Please subscribe or login. How to Subscribe. Oxford Bibliographies Online is available by subscription and perpetual access to institutions and individuals For more information or to contact an Oxford Sales Representative click here. Purchase an Ebook Version of This Article. 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